Main navigation

קבל הצעה עכשיו

יחסי ציבור

פעילות יחסי ציבור מקוונת קשורה קשר הדוק עם שיפור התוצאות של טכניקות רבות אחרות של שיווק דיגיטלי ובמיוחד למדיה חברתית, ייעול תוצאות מנוע חיפוש (בניית קישורים), שיווק שותפים ושיווק ויראלי / שיווק מפה לאוזן.
יצירת יחסי ציבור באינטרנט עשויה להיות טכניקה נהדרת, בעלות נמוכה שמביאה לידי כך שמספר רב יותר של אנשים יהיו מודעים למותג או לאתר האינטרנט שלך, אבל זה דורש הרבה עבודה קשה – אין קיצורי דרך.
יחסי ציבור באינטרנט מאוד דומה ליחסי ציבור מסורתיים במובן של השפעה על אנשים במקום קניית מיקום לתוכן המותג. ההשפעה עשויה להוביל לסיפור במגזין, עיתון או בלוג. זה יכול גם לגרום לנוכחות אחרת באינטרנט, כולל במדיה חברתית.
באופן טיפוסי כשאנשים מדברים על יחסי ציבור מסורתיים, מתייחסים למדיה מסורתית: עיתונים, טלוויזיה, רדיו וכתבי עת.
ביחסי ציבור מקוונים, מותגים המסורתיים בתקשורת עשויים עדיין להיות יעד, אבל לעתים קרובות יחסי ציבור באינטרנט מתמקדים במטרות באינטרנט, יחד עם מגוון פלטפורמות ורשתות אחרות, מחיפוש לחברתי. גישה מקוונת זו משפיעה על:
כותבי טורים וסופרים מסורתיים (כמו ביחסי ציבור מסורתיים)
בלוגרים: אישיים ומקצועיים.
אתרי אינטרנט ואתרי מותגים
משתמשי טוויטר (על סמך המעקבים שלהם ותחומי העניין שלהם)
משתמשי מדיה חברתית: פייסבוק, גוגל פלוס , פיינטרסט אסיו,(SU) רדיט (reddit) וכו'
פרסים, אירועים ותערוכות
מדריכים, רשימות וארגונים
עורכי חיפוש באינטרנט
קיים מגוון רחב של טקטיקות ופרופורציות – אשר חלקם דוגלים בחיפוש בעוד אחרים מעדיפים הצבת תוכן מקוון כמאמרי מערכת וכבלוגים של אורחים. יצירת יחסי ציבור מקוונים משלבת עיתונות, כתיבה יצירתית וסיפור סיפורים, מכירות, מדיה, ייעול מנוע חיפוש, מדיה חברתית, ניהול קהילתי, קשרי לקוחות, עיצוב אתרים ועוד.

קבל מדריכים שווים וטיפים

למינוף העסק שלך באינטרנט, חינם!