Main navigation

קבל הצעה עכשיו

שיווק ברשתות החברתיות

מה שאתה צריך לדעת על שיווק ברשתות החברתיות

אני לא חושב שאני צריך לספר לך על גודלן של הרשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד..)

הרשתות החברתיות הן הטרנד המתפתח במהירות הגבוהה ביותר בהיסטוריה של העולם.

מגזר זה גדל במהירות רבה יותר מאשר האינטרנט בעצמו.

בתוך עשר השנים הראשונות מאז שפייסבוק יצא לעולם, הוא הצליח לגרוף למעלה ממיליארד משתמשים פעילים.
רשתות חברתיות הינו מושג כוללני מדי, כיוון וקיימות רשתות חברתיות רבות שפועלות בצורה שונה, לדוגמה, Twitter הינו אתר חברתי שנועד לאפשר לאנשים לשתף הודעות קצרות או "עדכונים" עם אחרים. פייסבוק, לעומת זאת, הוא אתר רשת חברתית כולל המאפשר שיתוף עדכונים, תמונות, הצטרפות לאירועים ומגוון פעילויות אחרות.

כיצד קידום אתרים אורגני SEO קשור לרשתות החברתיות?

מדוע למי שמבצע קידום אתרים לעסק שלו – או אתר על מנועי חיפוש – חשובות הרשתות החברתיות? השניים קשורים מאוד זה לזה.

המדיה החברתית מזינה לעיתים קרובות את גילוי התוכן החדש, כגון סיפורי חדשות, ו"גילוי" הינו פעילות חיפוש. המדיה חברתית יכולה גם לעזור לבנות קישורים שמצדם תומכים – בשיפור יעילותם של מנועי חיפוש. אנשים רבים גם מבצעים חיפושים באתרי מדיה חברתית כדי למצוא תוכן של מדיה חברתית. קשרים חברתיים עשויים גם להשפיע על הרלוונטיות של תוצאות חיפוש מסוימות, ברשת המדיה החברתית או במנוע חיפוש מהזרם המרכזי.

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • טוויטר
  • לינקדאין
  • יוטיוב

עולם הרשתות החברתיות משתנה במהירות מדהימה, כך שקודם כל עלייך להתחיל עם הרשתות הגדולות שקיימות הכי הרבה זמן בשוק.

הימור על "הדבר הגדול הבא" עשוי להשתלם, אם אתה צודק. אבל, אם אתה רק מתחיל לעבוד על אסטרטגיית שיווק ברשתות החברתיות, אתה לא יכול להרשות לעצמך להתחיל ללא דף בפייסבוק וחשבון באינסטגרם, שהוכיחו את עצמם כרשתות חברתיות מוצלחות במיוחד לשיווק כמעט כל עסק שקיים

.
הבה נעיין במספר מלות מפתח הקשורים למדיה.
תוכן: התוכן הוא מה שאתה מפרסם. זה יכול להיות עדכון סטטוס בפייסבוק, תמונה באינסטגרם, ציוץ, פרסום בלוח על פיינטרסטPinterest) ), העלאת וידאו על וויין Vine)), וכו '
הגרפיקה כבר הציגה בפניך תוכן המגיע בצורות רבות ושונות, והוא צריך להיות מותאם אישית לכל פלטפורמה. מה שאבל שחשוב יותר אף מהתוכן, הוא ההקשר.
הקשר: גארי ויינצ'וק אמר שאם התוכן הוא המלך, תוכן הוא האלו-קים. יתכן ויש לך בדיחה נהדרת, אבל אם אתה מציב אותו איפשהו בתוך בלוג הודעה בת 3000 מילים, הוא כנראה יהפוך לבלתי נראה. על טוויטר עם זאת, אותה בדיחה כציוץ, עשוי להימחץ.
וההפך גם נכון. דחיסת כל הבלוג שלך לתוך ציוץ אחד הוא בקושי אפשרי, אז תנסה קריאה טובה לפעולה עם כמה תגי הקבצה ((hashtags רלוונטיים במקום. אם כבר מדברים על …
תגי הקבצה (hashtags): בשלב זה הינם צורה מאד שכיחה להוסיף מטא-אינפורמציה על כמעט כל ערוצי המדיה החברתית. טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם, וויין ופיינטרסט משתמשים כולם בתגי הקבצה לאפשר לך לתאר את נושא התוכן שלך או לסמן אותם כחלק מהמגמות הנוכחיות.
הם הופכים את התוכן שלך לגלוי בקלות, ולכן, סביר יותר להיות משותף עם אחרים.
כאשר אנשים מתעניינים ומתקשרים עם התוכן שלך, זה טוב. אבל, כאשר הם משתפים את זה, זה הזמן שבו אתה חוגג.

קבל מדריכים שווים וטיפים

למינוף העסק שלך באינטרנט, חינם!